کد مطلب:321153 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:317

دلایل غیبت امام زمان
1- زنبور عسل یك سال بیشتر عمر نمی كند اما ملكه پانزده سال عمر می نماید اگر عمر طبیعی انسان را حساب كنیم 120 سال می باشد (البته به تازگی روزنامه ها زن 140 ساله را هم نوشته اند) كه پیدا شده. به هر حال پانزده برابر 120 سال می شود 18000 سال حالا از زمان غیبت صغری كه سال 329 است تا حال 10 برابر كنیم می شود 4935 سال كه حالا 1355 می باشد و هنوز وقت باقی است.

2- دیده شده است كه اشخاصی در یخ گذاشته شده است (منجمد) از سالها همانطور سالم مانده اند در محوطه فیزیكی و
بهداشتی و آزمایشی.

3- اشخاصی را در خواب موقتی و مصنوعی مدتی با طرق بهداشتی قرار دادند پس از سالها زنده ماندند اكثرا جوكیان چنین كاری می كنند.

4- داستان اصحاب كهف اگر قرآن را قبول داشته باشید مبین این است كه سابقه دارد كه آنها به قدرت پروردگار پس از سالها زنده شدند مجددا در همان غار غیبت گردیدند.

5- چون مخالفان امام پس از شهادت امام حسن عسكری زیاد بودند شما شاهدید كه كفار در هر عصری امامان را مسموم و شهید می نمودند لذا خداوند صلاح دید كه این مصلح زمانی را نگه دارد كه در آخر زمان دین را یكبار دیگر نضج می دهد از گزند دشمنان محفوظ نگهدارد.

6- خدائی كه قدرت دارد كارهای خارق العاده نماید به بینید چگونه جنین كودك را در شكم مادر زنده نگهدارد قوت و غذای كودك را فراهم كند شما آیا می دانید كه انسان باید در هوای آزاد تنفس كند پس چگونه در محیط بسته بدن مادر تنفس
می نماید؟!

7- همانطور كه از زمین خشك گلهای زیبای معطر و رنگارنگ می روید، همانطور كه از شاخه چوبی میوه های پر حلاوت و شیرین می روید همان خدا، همان قدرت بی انتها قادر است آدمی را چند سال زنده نگهداشته و عرضه بخلق نماید.

8- به پیدایش خود هم بنگرید كه از قطره آبی به وجود آمده اید چه كسی؟ كه؟ به یك قطره آب گندیده گفته مرد برومندی ساخته شود؟ همان كس می تواند انسانی را غایب و در شرایط لازمی ظاهر سازد.

9- خداوندی كه كارخانه های متعددی در بدن ما ایجاد كرده است كه مرتب بدون كنترل شخص كار می كند آیا قادر نیست چند نفر را غیب و سپس ظاهر نماید؟!

10- آنهایی كه می گویند محال است نمی دانند محال 2 نوع است: 1- محال عقلی 2- محال عادی، در محال عقلی مانند این كه شب و روز با هم آید كه ممكن نیست. اما محال عادی این است كه انسان روزی زبان حیوانات را بداند كه می گفتند سلیمان،
نبی می دانست اما بشر دارد به وسیله روانشناسی بدین كار موفق می شود. پس ما نباید به هر چیز اطلاع یا ایمان نداریم یا این كه هنوز علم پیدا نكرده ایم فوری منكر شویم.

11- اختراع هیدروفون صداهای گذشتگان را زنده می كند در صورتی كه چند سال پیش پیش بینی آن موجب تمسخر بود.

12- در مورد بدون پدر بودن حضرت عیسی حتی انسان های مؤمن هم مخفیانه در دل خود شك می كردند در حالی كه امروزه ثابت شده است این كار را (تنوژنر) می گویند كه در حشرات هم رایج است كه بدون همسر تولید مثل كردن در انسان هم دلیل علمی یافته اند.

پس خدائی كه این همه عجائب خلقت و استثنائاتی دارد می تواند كسی را غایب كند.

13- گفتار پیغمبران و امامان در مورد غیبت امام زمان (ع) مفصل است.

14- ادیان مختلف در مورد حضرت حجت بشارت
می دهند حتی بودا و مسیحیان متمدنی كه اختراعات عجیب و غریب می كنند عقیده دارند كه حضرت عیسی را بدار آویختند. بعد در قبر گذاشتند اما غیب شد و به آسمانها رفت اینها كه اهل علم و استدلالند چنین عقیده ای دارند البته ما می دانیم كه حضرت عیسی هم با حضرت صاحب الزمان همراه خواهد بود.

15- آیات مختلف قرآن بشارت ظهور حضرت حجت (ع) را می دهد